1. ¿ Què és B-Learning ?
El terme B-Learning no és exclusiu de l'Educació,sinó que va sortir d'entitats empresarials.
A continuació veiem un esquema de diferents autors i la forma d'entendre el sistema d'enseyament B-learning:
2. Aspectes importants d'un Sistema B-Learning.
- S'han de guiar i modelar les discussions quan els alumnes estan connectats a l'espai virtual, per ajudar-los en el seu aprenentatge.
- Per a el tractament de la informació és necessaria una competència suficient per a ser capaç d'interpretar-la.
- Permet adquirir coneixements tècnics funcionals que no aprendrà de manera presencial.
- L'aprenentatge és comunitari,adquirixen coneixements entre tots, compartint.
- Les tutories actuen com a recolçament del que el professor explica ,tant en el sistema presencial, com a distància de l'ensenyament.
- Busquem una eïna adequada per a respondre a les nostres necessitat eduactives i que ens forme amb lescompetències integralsque demana la societat, com el sentit crític, la creativitat ...
3. Models B-Learning.
4. B-Learning VS Ensenyament presencial .
A continuació veurem les característiques d'ambdos sistemes d'ensenyança.
Ensenyament Presencial
. Presencialitat
. Relació professor-alumne.
.Transmissió de coneixements.
.Cultura escrita / oral
.Ús tradicional de les tecnologies .
B-Learning.
.Virtualitat
.Noves Tecnologies ( Campus Virtual)
. Desenvolupament de capacitats
. Cultura Audiovisual
. Relació alumnes-propi aprenentatge
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada